Yoghurtis og dagens intervalløkt

Hei spreke leser! 

Eller bør jeg si "HÆPPI FLEX FRIYAY"? ;-) Jeg startet fredagen på Team PT med gruppetrening, og etter legekontoret og litt solarium (ja jeg veit, jeg ber om føflekkreft!) var det min egen tur til å gi jernet! 

Dagens intervalløkt er lik forrige økta jeg postet på bloggen tidligere denne uken. I dag økte jeg tiden på intervalldragene mine og kortet ned på pausene, så det ble betraktelig mer intensivt! Slik så økten ut:

  • 3 serier med 10 drag med 40 sekunders spurt og 20 sekunder passiv pause.
  • 5 minutter rolig jogging mellom hver serie.

 



 

Har du lyst å kose deg med litt dessert i kveld? Prøv denne litt sunnere varianten av iskrem, nemlig YOGHURT IS MED SKOGSBÆR! Det er latterlig lett å lage på veldig kort tid :-)

Dette trenger du:

  • 5 dl gresk yoghurt naturell
  • 400 gram fryste bær
  • 1 moden banan
  • En dæsj med Fibersirup eller Sukrin Gold

Ha alt i en blender og kjør det til glatt røre. Nytes med god samvittighet!





GOD FREDAG💜

#treningsblogg #matblogg #treningsinspirasjon #treningsmotivasjon #fitspo #fit #fitness #fitspo #treningsglede #mat #oppskrift #dessert #is #iskrem #yoghurtis #sunt #suntoggodt #

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

ptjessica

ptjessica

27, Eidsberg

Hei og velkommen til min blogg! Jeg heter Jessica, er 27 år og bor i Mysen. Jeg er utdannet PT gjennom NIAK, og jobber nå på TEAM PT i Askim. Høsten 2015 begynner på Norges Helsehøyskole i Oslo for å ta en bachelor i Fysisk Aktivitet og Ernæring. Jeg blogger om trening, mat, hverdagen som student på NHCK og som PT. Er du interessert eller lurer på noe? Kontakt meg på epost: jessica@teampt.no

Kategorier

Arkiv

hits