hits

REST PAUSE

Hei spreke leser! 

Helt siden nyttr har jeg trent nytt treningsprogram kalt "The Big Gun Project" - og ikke bare lover den strre gunz, men generelt r muskelvekst i hele kroppen...! h ja, det kjennes! 

I programmet blir det benyttet noe som kalles REST PAUSE.

Enkelt forklart hvordan du gjr dette:

Du skal benytte en belastning som er lett nok til klare 8 repetisjoner, men ogs tung nok til at du ikke klarer mer enn 12 repetisjoner. Med andre ord utrer du frst et vanlig sett, deretter 3 nye minisett adskilt av en liten pause. 

  • 8-12 repetisjoner til failure (eller teknisk failure)
  • 10-15 sekunders pause
  • S mange repetisjoner du klarer med samme vekt 
  • 10-15 sekunders pause
  • S mange repetisjoner du klarer med same vekt
  • 10-15 sekunders pause 
  • S mange repetisjoner du klarer med samme vekt 

Hva er poenget med REST PAUSE?

Etter et vanlig sett med 8-12 repetisjoner kjenner du utvilsomt at du har utfrt arbeid, men nr du forlenger settet via REST PAUSE metoden vil du stimulere flere muskelfibre. Du kommer garantert til kjenne p kroppen at noe helt nytt har skjedd, nemlig utmattelse av flere muskelfibre. kt utmattelse av muskelfibre betyr alts kt potensial for muskelvekst!!!

 

REST PAUSE er helt rtt spesielt p velser for lr og rumpe! Og i morgen skal jeg trene bein der jeg skal trene bulgarske utfall med denne metoden - gjett om jeg gleder meg NOT!

Xoxo Jess <3 

 

#trening #treningsblogg #styrketrening #trenestyrke #muskelvekst #styrketreningforjenter #sterkejenter #jentersomtrenerstyrke #restpause #gainz #pt #personligtrener #ptjessica #treningsglede #thebiggunsproject 

 

 

 

2 kommentarer

frkfrontend

28.01.2018 kl.21:41

Hrtes tungt ut! Men skal prves ut en gang, s fr vi se :D

ptjessica

29.01.2018 kl.14:09

frkfrontend: Lykke til ;)

Skriv en ny kommentar

ptjessica

ptjessica

27, Eidsberg

Hei og velkommen til min blogg! Jeg heter Jessica, er 27 r og bor i Mysen. Jeg er utdannet PT gjennom NIAK, og jobber n p TEAM PT i Askim. Hsten 2015 begynner p Norges Helsehyskole i Oslo for ta en bachelor i Fysisk Aktivitet og Ernring. Jeg blogger om trening, mat, hverdagen som student p NHCK og som PT. Er du interessert eller lurer p noe? Kontakt meg p epost: jessica@teampt.no

Kategorier

Arkiv