hits

Chiapudding - superfrokost!

Hei spreke leser!

I det siste har jeg ftt skikkelig sansen for frokoster som lager seg selv over natten. Jeg har i mange r spist havregrt til frokost, varm grt toppet med litt honning eller lett syltety, br og ntter eller fr. N trengte jeg litt forandring i frokostvanene mine, og har begynt lage kjleskapsgrt og chiapudding. Det beste med grt og pudding er at det tar nesten null tid blande sammen, lett variere med bde smak og konsistens, og etter noen timer (helst natten over) ender jeg opp med en kald og kremet grt eller pudding som smaker friskt og metter godt. Bde kjleskapsgrt og chiapudding passer ogs utrolig godt til lunsj! 

CHIAPUDDING - 1 PORSJON:

  • 3 ss chiafr
  • 2 dl valgfri melk
  • 1-2 ss kesam/gresk yoghurt med valgfri smak - kan slyfes hvis du ikke nsker tykkere og mer kremet grt

Bland alle ingrediensene i boks eller glass med lokk, og sett det kaldt i 6-8 timer, gjerne over natten. Rr noen ganger fr du lar det st, slik at det ikke blir klumper. 

Fr servering topper du med det du mtte nske av br, frukt, ntter og fr. 

Hper det smaker!

 

Xoxo Jess<3

 

#treningsblogg #trening #treningsglede #aktivlivsstil #sunnlivsstil #sunn #suntoggodt #oppskrift #chiapudding #kjleskapsgrt #sunnmat #proteinrikt #muskelmat #mat #matglede #matinspo #matinspirasjon #kosthold #ernring #kostholdsveiledning #pt #personligtrener #kostholdsveileder #ptjessica 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

ptjessica

ptjessica

27, Eidsberg

Hei og velkommen til min blogg! Jeg heter Jessica, er 27 r og bor i Mysen. Jeg er utdannet PT gjennom NIAK, og jobber n p TEAM PT i Askim. Hsten 2015 begynner p Norges Helsehyskole i Oslo for ta en bachelor i Fysisk Aktivitet og Ernring. Jeg blogger om trening, mat, hverdagen som student p NHCK og som PT. Er du interessert eller lurer p noe? Kontakt meg p epost: jessica@teampt.no

Kategorier

Arkiv